KAMPANIE REKLAMOWE

Kampanie reklamowe to nasza specjalność! Jeśli chcesz, aby Twój produkt lub usługa dotarły do milionów odbiorców i wielu potencjalnych klientów, warto zainwestować w płatną reklamę. Pozycjonowanie (SEO) to jedno, ale dzięki SEM – czyli połączeniu SEO z PPC (pay per click), płatnymi wynikami wyszukiwania – możesz osiągnąć o wiele więcej! 

Kompleksowa kampania reklamowa to świetne rozwiązanie, jeśli chcesz szybko wypromować swoją firmę i zyskać rozpoznawalność w sieci. Efektywna reklama skierowana do konkretnej grupy docelowej w połączeniu z dobrze zaplanowaną strategią pomogą wypromować Twoją firmę zarówno lokalnie, jak i globalnie.

Po dokładnej analizie informacji, celów oraz zapoznaniu się ze specyfiką branży, zaproponujemy rozwiązanie idealnie dopasowane do Twojej firmy.

Google Ads

Dzięki Google Ads możemy dotrzeć do użytkowników na telefonach i komputerach dokładnie w trakcie wyszukiwania usług lub produktów które oferujesz. Google Ads umożliwia stworzenie atrakcyjnej reklamy i poprawy skuteczności nawet dla słabo wypozycjonowanych stron. Nie zwlekaj i powierz profesjonalistom prowadzenie i optymalizowanie Twoich kampanii – krok po kroku wypracujemy dla Ciebie większy przychód, zwiększymy współczynnik konwersji i dostarczymy więcej klientów. 

Google wyszukiwarka

Google Display Network

Google zakupy

Remarketing

Facebook Ads

Jak zarabiać na Facebooku? Zwiększ sprzedaż w swojej firmie dzięki Facebook Ads.

Facebook Ads to system reklamowy Facebooka. Reklama wyświetlana jest nie tylko na Facebooku, ale także w Messengerze, na Instagramie i w sieci Audience Network. Reklama na Facebooku to obecnie jedna z najpopularniejszych i jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi reklamy online. Coraz więcej reklamodawców przekonuje się do tej formy reklamowania swoich produktów i usług, ze względu na świetne możliwości dopasowania oferty do konkretnej grupy odbiorców. 

Stworzymy strategię skutecznej reklamy na Facebooku od podstaw, jak i usprawnimy dotychczasowe działania.

POZYCJONOWANIE

SEO

SEM

Na czym polega SEO? 

Pozycjonowanie strony internetowej, zwane inaczej SEO (Search Engine Optimization), to bezpłatne działania dotyczące strony internetowej mające na celu zwiększenia lub utrzymania jej wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google dla określonych fraz kluczowych. Pozycjonowanie organiczne koncentruje się nie tylko na ilości ruchu w witrynie, ale także na jego jakości. Jest to proces długofalowy – nie daj się nabrać na obietnice ekspertów o spektakularnie szybkich efektach w 3 dni – wyniki będą widoczne po kilku tygodniach czy miesiącach. SEO jest najbardziej efektywną drogą marketingu w internecie, a korzyści z profesjonalnego SEO są olbrzymie, dlatego zaufaj specjalistom. Eksperci PROWORDS chętnie przeprowadzą darmowy audyt Twojej strony. Zoptymalizujemy Twoją stronę od podstaw lub wprowadzimy zmiany na podstawie audytu i wspólnie określonej strategii.

  • Pozycjonowanie stron www
  • Pozycjonowanie sklepów internetowych
  • Ruch lokalny
  • Audyt SEO

Czym jest SEM? 

SEM (Search Engine Marketing – marketing w wyszukiwarkach) to grupa działań promocyjnych, (np. kampanie linków sponsorowanych, optymalizacja stron www, pozycjonowanie,  takich jak na przykład przeprowadzanie kampanii linków sponsorowanych, optymalizacja stron internetowych i pozycjonowanie, których celem jest osiągnięcie widoczności danego serwisu czy strony internetowej w wynikach wyszukiwania. SEM to nie to samo co SEO – SEO jest jedynie jedną z dwóch części, z którym składa się SEM. Otóż, we wspomnianej reklamie SEM wymienić można poszczególne części:

  • pozycjonowanie stron, czyli SEO – Search Engine Marketing;
  • płatne wyniki wyszukiwania, np Google Ads.

W ten sposób wyróżnia się tak zwane równanie: SEO + PPC (pay per click) = SEM.

SOCIAL MEDIA

Facebook

Instagram

YouTube

Tiktok

W 2020 r. przychody Facebooka wyniosły 28,5 mld dolarów. Portal ma 2,8 mld użytkowników miesięcznie (MAU) i 1,84 mld aktywnych użytkowników dziennie. Instagram to ponad 1 mld aktywnych użytkowników miesięcznie i 500 mln aktywnych użytkowników dziennie. Ma też 58 razy większe zaangażowanie obserwującego niż Facebook.

Imponujące liczby, prawda? To Twoi potencjalni klienci! Każda firma – niezależnie od wielkości i obszaru działań – powinna mieć swój profil na chociaż jednym z ww. serwisów. Social media to niesamowite narzędzie pozwalające na utrzymanie kontaktu z obecnymi klientami, przyciąganie nowych potencjalnych klientów, generowanie sprzedaży i pozyskiwanie cennych kontaktów. To także miejsce idealne do zbliżenia swoich klientów i zbudowanie własnej społeczności w Internecie. 

W ramach działań poprowadzimy Twój profil na Facebooku i Instagramie zgodnie z najnowszymi trendami. Oferujemy kompleksową usługę, która zawiera opracowanie strategii, harmonogram postów dopasowanych do profilu Twojej działalności, kreatywny copywriting, pełną obsługę graficzną i utrzymanie kontaktów z klientami na Messengerze oraz pod postami.

  • Analiza dotychczasowych działań w social media 
  • Wyznaczenie celu na podstawie wniosków z analizy
  • Opracowanie strategii komunikacji i celów 
  • Stworzenie koncepcji graficznej, dopasowanej do profilu Twojej działalności zgodnie z najnowszymi trendami
  • Planowanie działań i harmonogram publikacji 
  • Monitorowanie aktywności i bieżąca kontrola Opiekuna firmy nad wynikami

REMARKETING

Ile razy na różnych witrynach widziałeś/aś reklamę produktu, nad którym zastanawiałeś/aś się jeszcze chwilę temu? Niekoniecznie są to strony powiązane tematycznie z rzeczą, którą oglądaliśmy. Może taka reklama zachęciła Cię do zakupu, bo pojawił się w niej kod rabatowy? 

Remarketing to bardzo popularna metoda docierania do potencjalnych klientów, którzy odwiedzili już Twoją witrynę. Klienci w sieci często porównują oferty, szukają najlepszej okazji lub dokonują zakupów impulsywnie. Skuteczne wykorzystanie kampanii remarketingowej w ramach marketingu online to sposób na zwiększenie konwersji. 

Jeśli koncentrujesz się na innych celach – takich jak rejestracja większej liczby użytkowników czy budowanie świadomości marki – dobrze zaplanowany i wdrożony remarketing pomoże Ci je osiągnąć. Mając cenne informacje o zainteresowaniach i działaniach potencjalnych klientów, możemy dotrzeć do nich z idealnie dopasowaną reklamą. 

COPYWRITING

Copywriting to w wielkim skrócie język marketingu. Treści na Twojej stronie czy blogu mają duży wpływ zarówno na atrakcyjność dla klienta, jak i na wyniki w wyszukiwarce. Przygotujemy unikalne teksty dopasowane do Twoich celów: treści sprzedażowe do umieszczenia w witrynie zoptymalizowane pod SEO, opisy produktów zachęcające do zakupu czy wartościowe teksty na bloga. Copywriting to również działanie wchodzące w skład obsługi Social Media – dopasujemy styl i treści zgodne z profilem Twojej firmy.  

Chcesz zacząć współpracę z ProWords?

Wypełnij brief

6 + 14 =

kontakt@prowords.pl